Reclamații
Garanția produselor este valabilă în măsura reglementărilor general aplicabile, pe o perioadă de 2 ani. Perioada de garanție intră în vigoare în momentul preluării bunurilor de către cumpărător. Garanția se aplică în cazul defectelor de fabricație și a celor apărute în timpul procesului de producție, care nu erau vizibile la momentul achiziției bunurilor.
Garanția nu se aplică în următoarele cazuri:
La solicitarea cumpărătorului, vânzătorul este obligat să furnizeze garanția în formă scrisă (certificat de garanție). Certificatul de garanție conține numele și prenumele sau denumirea firmei vânzătorului, numărul de identificare și sediul acesteia. În cazul în care natura situației nu permite acest lucru, este suficient să se elibereze o dovadă de cumpărare a produselor care să conțină informațiile menționate în locul certificatului de garanție.
Locul soluționării reclamației
În cazul constatării unui defect sau a apariției unui defect de fabricație a produsului, acesta se va expedia prin orice firmă de curierat sau PrioriPost în perioada de garanție la adresa vânzătorului:
Packeta Romania - 92396646 Strada Virginia Nr. 4 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
Produsele trimise pentru soluționarea unei reclamații, respectiv retururile nu pot fi trimise niciodată cu plata la livrare.
În cazul apariției unei reclamații, ne puteți contacta la:
info@lionsport.ro
Modul de soluționare a reclamației
La apariția primului defect, vă recomandăm să încetați utilizarea produsului, să îl ambalați și să îl expediați într-o perioadă cât mai scurtă pe adresa noastră. Se recomandă inclusiv următoarele în cazul unui retur:
După recepționarea produselor reclamate, vânzătorul trimite pe adresa de e-mail a cumpărătorului o confirmare de recepție a produselor reclamate (proces verbal de reclamație) în cel mult 48 de ore de la primirea produselor.
În cazul în care este vorba despre un defect care poate fi îndepărtat, cumpărătorul are dreptul ca acesta să fie remediat fără plată, imediat și în mod adecvat, iar vânzătorul este obligat să remedieze problema cât mai repede. În cazul în care acest lucru nu este disproporționat din cauza naturii defectului, cumpărătorul poate solicita înlocuirea produsului sau, dacă este vorba despre un defect al unei piese componente, înlocuirea acelei piese. În cazul în care nu se poate proceda în acest fel, cumpărătorul poate solicita o reducere corespunzătoare din prețul produsului sau se poate retrage din contractul de achiziție.
Dacă este vorba despre un defect care nu poate fi înlăturat și care împiedică utilizarea adecvată a produsului, la fel ca în cazul unui produs fără defect, cumpărătorul are dreptul la înlocuirea produsului sau de a se retrage din contract. Cumpărătorul beneficiază de aceleași drepturi în cazul în care defectele pot fi remediate, însă cumpărătorul nu poate utiliza în mod corespunzător produsul din cauza apariției repetate a defectului, chiar și după remedierea acestuia.
În cazul unor defecte ireparabile și în cazul în care cumpărătorul nu solicită înlocuirea produsului, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă a prețului produsului sau se poate retrage din contract. În acest caz, cumpărătorul are dreptul de a solicita rambursarea costurilor de transport demonstrabile asociate expedierii produselor returnate.
Drepturile de răspundere pentru defecte cărora li se aplică perioada de garanție încetează dacă acestea nu au fost exercitate în perioada de garanție.
Perioada de la exercitarea dreptului de răspundere pentru defecte până la momentul în care cumpărătorul a avut obligația de a prelua produsul după efectuarea reparației nu se ia în considerare în perioada de garanție. Vânzătorul este obligat să emită cumpărătorului o confirmare a exercitării dreptului, la fel și de efectuare a reparației, în care va specifica inclusiv durata reparației. Dacă produsul este înlocuit, perioada de garanție începe în momentul preluării noului produs. Este valabil și în cazul înlocuirii piesei pentru schimbul căreia a fost exercitat dreptul.
Reclamația, respectiv eliminarea defectului trebuie soluționată fără întârzieri nejustificate, în maxim 30 de zile din data recepționării reclamației, în cazul în care vânzătorul și cumpărătorul nu se pun de acord în privința unei perioade mai lungi. După scurgerea acestei perioade, consumatorul are aceleași drepturi ca și în cazul în care produsul ar avea un defect care nu poate fi îndepărtat. La încheierea procedurii de reclamație va fi trimis către cumpărător un raport referitor la încheierea procedurii de reclamație, inclusiv modul în care aceasta a fost soluționată.
Important: produsele reclamate în perioada de garanție trebuie livrate complete pentru soluționarea reclamației.
Restituirea costurilor de expediție
În cazul în care ați preluat coletul cu produse (acest fapt va reieși din semnătura documentului de preluare a coletului de la transportator) considerăm că produsele au fost livrate în condiții normale. În caz contrar, vă rugăm să raportați deteriorarea produselor în timpul livrării cât mai repede, cel mai bine în maxim 3 zile de la confirmarea preluării coletului. Informați-ne referitor la această reclamație (în mod optim, prin e-mail) și pe transportatorul responsabil de soluționarea acestei reclamații.
Expedierea produselor reclamate
Clientul este responsabil de expedierea produselor reclamate către locul de soluționare al reclamațiilor. În cazul expedierii, procedați conform instrucțiunilor din capitolul "Modul de soluționare a reclamațiilor" din procedura de reclamații. În cazul în care cererea este recunoscută ca justificată, clientului i se va solicita să ridice produsele după soluționare.
Conform legii, consumatorul are dreptul la rambursarea costurilor legate de soluționarea reclamației, bineînțeles, în cazul în care aceasta este justificată.
FORMULAR DE RECLAMAȚIE
Retragerea din contractul de achiziție până în 14 zile
Produsele comandate online din e-shopul lionsport.ro pot fi returnate în termen de 14 zile de la livrare fără invocarea unui motiv.
Pentru retragerea din contractul de achiziție, clientul poate utiliza modelul de formular pus la dispoziție de către vânzător anexat la Termenii și condițiile comerciale. Retragerea din contractul de achiziție poate fi expediată prin orice firmă de curierat sau PrioriPost la adresa: Packeta Romania - 92396646 Strada Virginia Nr. 4 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13 sau pe adresa de e-mail a vânzătorului info@lionsport.ro. Vânzătorul are dreptul să compenseze sumele aferente daunelor apărute la produse cu drepturile de rambursare a prețului integral de vânzare cumpărătorului. Textul integral este disponibil în Termenii și condițiile comerciale de pe pagina noastră aici – punctul 5 – Retragerea din contractul de achiziție. Condițiile comerciale fac parte, de asemenea, din confirmarea comenzii.
FORMULAR DE RETUR
Înlocuirea produselor
Produsele comandate online de pe e-shopul lionsport.ro pot fi returnate fără probleme cu altele în maxim 30 de zile de la livrare. Procedeul este la fel ca și în cazul returnării produselor: este suficient să completați formularul de retur și să bifați opțiunea de înlocuire, menționând produsele care vă interesează.
Dacă doriți să primiți o altă mărime sau culoare, este foarte simplu. Asigurați-vă de disponibilitatea acesteia pe e-shop. În cazul în care nu găsiți produsele cu parametri solicitați online, înseamnă că, din păcate, acestea nu sunt disponibile.
PONT: Dacă nu vă puteți hotărî între două mărimi, nu ezitați și comandați-le pe amândouă. Pe cea care nu vă vine o puteți returna în termen de 14 zile.
FORMULAR PENTRU ÎNLOCUIREA PRODUSELOR